VOOR IEDER EEN PROGRAMMA

Advies op maat 

Het is bekend dat de meeste fitnessliefhebbers niet dromen van kampioensbekers en lauwerkransen. Ze zijn meer geïnteresseerd in een prettig voorkomen en een goede gezondheid. In tegenstelling tot andere ‘lichaamsbouwers’ willen fitnessers er graag het hele jaar goed uitzien. Is dat mogelijk? Het is een feit dat ongeveer 50% van het succes van de complexe materie die fitness is, bepaald wordt door een goed uitgebalanceerd dieet. Vandaar de nadruk op dit belangrijke onderdeel.


De hoofdregel die je als eerste moet leren: wees consistent met jouw inspanningen en houd vast aan de gulden middenweg. Als je er goed wilt uitzien dan is een tijdelijk dieet dat gericht is op gewichtstoename en een dieet dat gericht is op afvallen in een andere periode voor jou niet de juiste methode. Je zult moeten zorgen voor een stabiele hoeveelheid calorieën via dieetproducten.

GROEPEN DIE PASSEN BIJ JOUW TEMPO EN VERMOGEN

ALLEEN ALS JIJ JE WENSEN EN DOELSTELLINGEN UITSPREEKT KUNNEN WE DEZE OMZETTEN IN EEN REALISTISCH EN HAALBAAR SCHEMA


WIE EEN AANTAL INDIVIUELE LESSEN HEEFT GEVOLGD HEEFT MEESTAL VOLDOENDE ZELFVERTROUWEN OPGEBOUWD OM VERDER TE GAAN IN EEN GROEP MET GELIJKGESTEMDEN


WIJ MATCHEN DE MENSEN, JIJ HET TEMPO   

  1. EEN-OP-EEN INDIVIDUELE TRAINING


    Voor sommigen is de eerste stap een hele grote. Het feit dat je dit leest betekent dat je op de goede weg bent om jouw leefstijl en gezondheid te verbeteren. Goed bezig! Sommige klanten willen graag hun eigen tijd indelen en hun vertrouwen vergroten in een privéomgeving. Hiervoor zijn de een-op-een lessen uitstekend geschikt: privé, volledige aandacht en maximaal resultaat.

  2. KLEINE GROEP 2 – 4 PERSONEN

    Alleen na een adviesgesprek en een zorgvuldige match kun je overstappen naar een kleine groep, indien je dit wenst uiteraard. De meeste leden die bij ons komen trainen voelen zich in het begin te onzeker om direct met anderen te trainen. Wanneer je eenmaal de basic cardiofitness onder de knie hebt, weet wat de oefeningen inhouden en wat je met de diverse apparaten kunt doen, kun je eventueel overstappen naar een kleine groep.
  3. GROTE GROEP 5 – 8 PERSONEN

    Een combinatie van circuittraining en werken met tweetallen tijdens de groepslessen blijkt de ideale manier te zijn om elkaar gemotiveerd te houden. Vriendschappen ontstaan meestal uit groepslessen en moedigen aan om iets extra’s te geven. Waarom niet eens een proefles voorstellen aan je collega’s? Altijd een goede vorm van teambuilding en tegelijkertijd fit blijven.